.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کردان: تصميم مجلس برايم شيرين است

وزیر کشور بدون اشاره به امکان استعفای خود به درخواست نمایندگان مجلس به جلسه استیضاح اشاره کرد و گفت : مشروعیت من از مجلس است و هر تصمیمی که نمایندگان بگیرند برایم شیرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کردان وزیر کشور عصر امروز در حاشیه مراسم تقدیر از قهرمانان تیم فوتبال نوجوانان و اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در وزارت کشور برگزار شد ، درباره احتمال رای آوردن طرح استیضاحش در مجلس اظهار داشت: بنده به دنبال احتمالات نیستم چون مشروعیت خود را از مجلس می دانم و هر تصمیمی که نمایندگان درباره استیضاح بنده بگیرند برایم شیرین است.

کردان درباره اختصاص 60 میلیون تومان به خانه احزاب از سوی وزارت کشور گفت : یادداشتی از سوی خانه احزاب برای حضور بنده در جلسات این تشکل صنفی آمد که من به دلیل همزمانی آن با سفر اردن و سفر لرستان حضور در این جلسه را به دانشجو ( معاون سیاسی ) سپردم.

وزیر کشور گفت: دبیر کل خانه احزاب در همین رابطه از بنده درخواست کرد تا 60 میلیونی که در وزارت کشور وجود دارد و به خانه احزاب اختصاص می یابد را به این تشکل تخصیص دهیم که بنده از دانشجو خواستم در این مورد بررسی های لازم را انجام دهد و پس از آن مبلغ یاد شده را به خانه احزاب اختصاص دهیم.

وی درباره عملکرد خود دردوران تصدی وزارت کشور نیز گفت: عملکرد بنده را باید دیگران مورد ارزیابی قرار دهند که در این رابطه می توانید نظر کادر وزارت کشور و کارشناسان امر را درباره اقدامات صورت گرفته از سوی بنده از زمان حضور در این وزارتخانه جویا شوید.

کردان افزود: اولین گام من پس از حضور در وزارت کشور این بود که زمینه را برای فعالیت مهیا کنم که فکر می کنم در این رابطه موفق عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه اولویت کاری وزارت کشور مهیا کردن شرایط برای اجرای برنامه ها بود، تصریح کرد: اهدای درآمد سرانه در استانها توسط استانداران، ایجاد سلامت اداری و اقتصادی در کشور، افزایش بهره وری در کشور که 375 موضوع آن احصاء شده و دستورالعمل آن به استانداران ابلاغ شده است ،‌ بخشی از اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه است.

کردان با بیان اینکه ایجاد رضایتمندی مردم ازدیگر برنامه هایی است که در شرف اجرا شده است، افزود: بخش دیگری از فعالیت ها مربوط به تعامل با احزاب و نهادهای مدنی کشور بود که ارتباطات مربوط به آن فعال شده و از جمله آن می توان به برگزاری نشست با احزاب اشاره کرد.

وزیر کشور گفت : برای برگزاری این نشست بسیاری از کارشناسان وزارت کشور پیشنهاد کردند که از اجرای آن منصرف شویم، چرا که در دوران وزارت آقایان پورمحمدی و موسوی لاری چنین نشستی برگزار شده بود که به تشنج کشید، اما خوشبختانه این جلسه همچون جلسات شورای اداری استانها در کمال آرامش انجام شد.

وی دفاع از حقوق شهروندان که وزارت کشور اهتمام ویژه ای به آن دارد را از دیگر اقدامات خود برشمرد و افزود: دراین رابطه بنده 3 جلسه با آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه برگزار کردم و پیرامون طرح 16 ماده ای وی درباره حقوق شهرو ندی مباحث مختلفی را داشتیم که امیدواریم منجر به عملی شدن آن شود.

کردان همچنین با اشاره به فعال شدن شورای ترافیک، تصمیم گیری درباره مسئله حمل ونقل شهرهای بزرگ که چندی پیش متوقف شده بود، اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان به راه آهن های شهری را از دیگر اقدامات خود در وزارت کشور عنوان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.